wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
jalan2...
Mar 20, 2011 • 1:05 AM • 0 comments
ellow domo...
ary jumaat ary t0h...my mum tetibe jew ajx g jln2 kt giant...ak pon apew agy melompat a...mner x nyer..dok kt uma tade wt pape..BOWINK...kt giant toh ak trus ajx my mum g COOL BLOG...pehhh..sdap doh..COKLAT lax toh....dn secare tetibe otak ak ney trpk present pew ak nx beli tok kazen ak...my mum pulak tetibe ckp present pew nx beli tok AINA ney...trus ak n my mum g LIVING CABIN...SYURGA HADIAH..hehee..mle2 nx beli binkai pic pas2 lax nx beli an dy mug HELLO kitty...last2 beli an dy buku citer...AKU NAK JADI TEDDY BEAR..best gler citer dy....coz ak yg bce dlu..hahaa...ak pon dpt prezent gax by my mum...novel...
SIAPA LEBIH POPULAR ??? k la t0h jew ak nx cer k..
dadaa....


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome