wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
KAU UNTUK AKU !
Sep 28, 2011 • 10:34 AM • 0 comments
assalamualaikum blogger
ak x taw nx buad entry ape . so ak buad jew la entry ney . lyan jew oke ^^

KAU UNTUK AKU !





Nama aku Izumi Shizuku , 14 taon . pelajar tahun 2 kelas C sekolah tinggi S .

Akhir2 ni , Aki pndang aku semacam jew . seolah-olah ada mkna tersembunyi di sebalik pandangan nyer . aku memang da lame suke kan Aki sejak taon 1 lagi . aku tekad untuk luahkn perasan aku pade hri jadi dy . tpi knape dy soh aku naik kt tingkat atas bangunan pulak ? dy nx luah kn perasan dy kt aku ke ?

Aki : hei kau kenal dy kn ? budak kelas sebelah Kei Terai .
Kei : maaflah aku kacau kau waktu makn kau . sebenar nyer aku dah lame suke kn kau . adakah kau sudi  jadi teman wanita aku ?
Izumi :  maaf aku x dapat trime kau .

Sejak kami menjadi kawan sekelas Aki bnyak mencuri perhatian aku dan sejak sebulan yang lalu , dia semakin rapat dengan aku . tapi sekarang hati aku hancur . rupa nyer dia dekati aku kerana tujuan lain untuk kawan nyer . bodoh nyer aku . aku memang bodoh kerana mengharapkan sesuatu yang tidak pernah wujud .

Suatu hari aku terserempak dengan Aki dan Kei di restoran .

Aki : hey Izumi ! kau buad ape kt sini ?
Izumi : aku nak makan la , x kan ak nx beli buku kot .
Aki : jom la makan dengan kiteowg sekali . boleh kn kei ?
Kei : boleh jew . (tersengih)

Di meja makan

Aki : Kei , aku nak ke tandas jap .
Kei : oke
Aki : boleh la kau dating dengan Izumi .( bla sambil ketawa )
Izumi : ( budak ni mmg nx kene ney ) dalm hati

Beberape jam kemudian

Kei : lame nyer Aki pergi tandas ?
Izumi : x pew . biar sye pergi tengok dy .

Izumi : kau buad ape kt sni ?
Aki : whoaa ! aku cuba kenal pasti bintang . kau dapat camkah ?
Izumi : kepale kau betul ke tak ni ? terhantuk ke ?
Aki : kau mmmg tak bole trime Kei ke ?
Izumi : tak bole ..
Aki : kenape ?
Izumi : sebab dalam hati aku ada orng lain ..

Hari itu tiba .....

Momo : Izumi , kenape kau moyok sangat ni ? hari ni kn hari jadi Aki <3
Izumi : sebab itulah aku moyok =.=
Budak gedik : Aki ! selamat hqari jadi ! nah hadiah untuk awak !
Aki : terime kasih ..

ramai nyer bagi dy hadiah . jelez nyer . ~ ngee

Waktu persekolahan tamat

Momo : Izumi jom balik !
Izumi : jau balik la dulu . kejap lagi aku balik . ada hallah .

Aku tak bole bagi dy ....

Aki : Izumi ? kau belum balik lagi ?
Izumi : kau pun buad ape kat sini tak balik lagi ?
Aki : aku ? aku tertinggal barang . jumpa lagi !
Izumi : Aki ! ini untuk kau .
Aki : ooo. tak berani nak bagi pade orng yg kau suke , kau bagi pade ak yew ?
Izumi : bukan lah ! AKU SUKA KAU !
Aki : maaf kan aku ..aku tak bole trime kau sebab kawan baek aku suke kau .
Izumi : tak mengapa ..aku paham..kau mmg tak pernah suke aku .tapi kau jgn salah paham . bukan aku tak hargai Kei , aku gembira ade orng suke aku . tapi aku amat berharap orng tu adalah kau . (berlari keluar)
Aki : Izumi !

Beberapa bulan kemudian

Kei : aku tak kn putus asa !

Aki datng ke arah Izumi dan Kei sambil menarik tangan Izumi .

Aki : maafkn aku Kei . aku tak boleh serahkan Izumi pade kau !
Kei : kau tak perlu mengalah untuk itu yang cube aku katakan . aku ni bukan tak laku .

Aki pandang ke arah Izumi .

Aki : Izumi , AKU SUKE KAU !

Sejak bilakah hati aku hanye mencaru Aki ? aku tidak bole menerima orang lain kerana dia untuk aku dan aku hanye untuk kau !



PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome