wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
UNTITLE !
Feb 23, 2012 • 5:16 PM • 0 comments

assalamualaikum , hey people
lame tak update blog kan ? busy dengan sekolah sekarang . tak lame lagi nk PMR kan . risau pulak nk PMR . sebenarnya hari ney mmg bad mood gler lah kat sekolah tadi sampai menangis lah aku kat dalam kelas tadi . bkan baru hari ney je , smlm pon dah bad mood sbb kau . asal dengan kau sekarang haa ? kau dah muak dgn aku ke ? kau dah ade pompan lain ke haa ? cube kau jujur dengan aku , ape salah aku kat kau ? ney bile aku tnye kau jawab " tade pape " . sape tak sakit hati .

kau dah tak sayang aku ke haa ? tak kan setiap mase aku nak kene jage hati kau . hati aku sape nak jage ? setiap mase aku cari kau . kau penah cari aku ? aku nak kau yg dulu . aku nak kau jujur dengan aku tohh je permintaan aku sekarang ney . kalau kau tanak bagi tahu jugak , terpulang dekat kau lah . hak kau bukan hak aku kan ? ney je yg mampu aku ckp . cume aku nk kau tahu , aku mmg syg kau sorang jelah MOHD ZULHAFIZ HELMI !


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome