wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
First Date With You ♥
Mar 9, 2012 • 3:50 PM • 0 comments

Assalamualaikum and Heyy people :)
lame aku tak update blog kan . tade citor mlas nk update . HAHA btw sekarang ney aku happy giler dgn keding aku nihh . selalu je buat aku tergelak . tengsyou taw keding ♥ first date with you ? oke nk tahu citer tak ? mehh sini den nk citer . ade satu hari tohh Eraa ajk teman dy pegi beli rantai . aku pon teman lah kan dy , sian kang kepunan dgn rantai toh . HAHA . aku tak pegi sorang-2 tpi aku bwak keding aku  ^^ then aku dgn keding aku nie lepak mc'd dulu sbb Eraa dy gerak lambat skit . lepak mc'd mkan lah sekali kan . aku nie dah lah lapar je memanjang , then dy blanje mc'd chicken . 

bile dah pilih port sume , ape lagi makan lah . aku duduk dpan dy kire nyer aku mengadap dy lah kan . time aku mkan toh rmai kot pndg-2 kiteorg . aku dah segan dah nk makan . then aku suap dy mkan . hehe . malu kot time toh dah lah rmai pndg . ish-2  . aku ckp lah kat keding aku cm ney " first time mama mkan 2 org dgn bf :) " lpas aku ckp cm toh , dy dah sengih-2 dah . dy ckp lah " serius ? " . " serius lah ! " aku ckp . dy dah rase bgge dah ^^ Eraa dah smpai sume kiteorg teros gerak pegi Giant . Eraa dgn Nafie pegi mph sbb nk tgk buku komsas tpi tade pulak . aku dgn keding aku tgk-2 jam . aku ade minat satu jam nie then aku ckp lah kat keding aku " nak jam ney ^^ " then dy beli kan aku jam toh . aku ckp lah nie hadiah Anniversary yg ke 3 month ♥ . hanya mampu senyum jelah keding aku nie . pape pon hanye allah je tahu betape happy nyer aku time toh dpt bersame dgn si dia ♥

9 / 3 / 12

first time sye tgk air mate awk syang ! terahu giler tadi . tengsyou psal surat tadi . serius tak tipu mmg meraung gler bace surat awk tadi syang . coki-2 toh akan sye simpan sampai bile-2 :D tengsyou jugak sbb selalu bagi lolypop kat sye . Ingat janji kite . lagu kite taw ♥


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome