wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Apa Salah Aku ?
Jul 26, 2012 • 10:02 PM • 0 comments

Assalamualaikum semua :D

Sihat ? Alhamdulillah sihat . Dah masuk 6 harI kite berpuasa dan tinggal seminggu je lagi nak trial . Perasaan takut memang ade tapi nak buat macam mane kite kene jugak lalui cabaran ni kan ? Time-time nak examlah dugaan datang . Allah tu maha berkuasa , semua dah tertulis dkat sane . Apa yang boleh kite buatkan ? Terima jelah seadanya :)

Asal kau pindah tempat wehh ? Asal sejak kebelakangan ni korang macam asingkan diri dari aku ? Asal wehh ? Aku ade buat salah dekat kau ke ? Kalau ade aku mintak maaf sangat-sangat . Aku manusia biase macam korang jugak . Aku pon ade perasaan jugak . Kalau ade yang salah tegor lah wehh . Jangan diam je . Mane nak tahu ape yang aku dah buat dekat kau .

Kite dah nak exam wehh . Jangan lah macam ni . Aku tak suke lah . Aku nak happy macam dulu . Ape ni ! Kite kan kawan . Kalau ade yang tak betol tegor jelah . Jangan nak kutuk belakang-belakang . Aku tak suke lah dengan situasi macam ni . Lagi- lagi nak trial dah . Bende ni boleh slowtalk kan .

Terpulang pade korang lah . Aku dah tegor korang tapi korang macam nak tanak je kan  . GO ON LAH WEHH !  Ape yang aku boleh buat kalau korang diam je ? Sampai bile pon takkan settle . Yang penting aku dah anggap korang macam kawan rapat aku yang lain . Aku sayang korang :'( !
AKU NAK MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT PADE SESIAPA YANG PERNAH AKU SAKIT KAN HATI , BUAT KORANG TERASE KE , APE-APE JELAH . AKU MOHON MAAF SANGAT-SANGAT !





PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome