wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Ramadhan kembali :)
Jul 22, 2012 • 9:34 PM • 0 comments

Assalamualaikum
Ramadhan disambut meriah tahun ni . Harap tahun ni penuhlah aku puasa . Insya'allah . 22 julai 2012  aku genap 8 months dengan MOHD ZULHAFIZ HELMI . Alhamdulillah . Harap sampai bila-bila hubungan ni taw senget ! haha . Terima kasih sebab bagi baju batman hari tu . Susahkan kau je belikan baju tu . Thanksyou sangat- sangat taw ! Beruntung aku dapat kau senget , selalu bagi nasihat dekat aku , selalu marah aku . Terima kasih untung segala-segalanye taw senget .


❤ You allways be mine !
❤ MOHD ZULHAFIZ HELMI BIN SALIM

6/8 dah trial . Ya allah ! Insya'allah aku boleh buat ! doa kan aku yaa ◕‿◕

Pada semua yang bace entry kali ni . Aku nak minta maaf kalau ade salah dan silap aku dekat korang oke . Kalau aku ade tersalah cakap or terguriskan hati korang , hope korang maaf kan aku ye . Aku manusia biase macam korang jugak . Salah pade kita , yang betul pada-NYA . Moof maaf pada semua yang mengenali diri ini yang bernama NUR IZZATY SYAZWANA BINTI NASARUDDIN . WISH ME LUCK IN MY TRIAL ! INSYA'ALLAH :)




PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome