wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
YES ! Aku Memang Tak gune :'(
Aug 31, 2012 • 4:18 PM • 0 comments

Assalamualaikum :'(
Hari ni patut jadi hari yang mengembirakan bertukar menjadi hari yang paling sakit buat aku ! Hari ni patutnya pergi beraya dengan member-member termasuk dengan Emy. Semalam aku dah bagitahu mak aku then mak aku cakap oke. Aku on fb, terus bagi thu emy yang aku boleh pegi. Aku dah excited nak pergi sebab first aku beraya dengan bf aku. Malam tu aku dah siap gosok dh baju aku nak pakai untuk hari ni lepastu aku tidur.

Aku bangun, terus pakai baju yang aku gosok semalam. Hari ayah aku yang buka kedai, selalunya ibu aku yang buka kedai. Adik aku ade perbarisan hari ni sebab tu ayah aku yang buka kedai. Dalam pukul 11 lebih macam tu, ibu aku sampai kedai . Sedar tak sedar, dah pukul 2 . Theerah msg aku tanye aku dtg ke tak ? Aku tanye ibu aku lagi sekali, boleh tak aku pergi . Ibu aku cakap, ayah aku tak kasi. Oke, bile ibu aku cakap macam tu, hati aku dah macam-macam dah mencarutkan. Aku dah serba salah nak cakap dekat Theerah. Yelah aku yang paling beriya-iya nak pergi raya, last-last aku yang tak pergi. Memang Theerah fuck aku lah kan.

Aku call Emy cakap aku tak dapat dtg. Time aku call dia, air mate dah meleleh dah. Aku terus matikan telefon. Mood aku memang down gile lah kan. Aku on fb, Emy im aku. Time im dengan dia, perasaan serba salah memang adalah kan tapi paling aku terase bile dia cakap macam ni


sumpah aku cakap memang terase gile-gile lah :'(

Sebab tu aku cakap aku ni memang tak gune. Selalu susahkan orang lain. Maybe kalau aku tade dekat dunia ni, perkare macam ni takkan berlaku dekat korang semuakan :'(



PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome