wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Today Is Your Born Day Dear !
Nov 11, 2012 • 3:52 PM • 0 comments

Assalamualaikum semua
Hari ni bertarikhkan 11 November 2012 adalah hari yang ditunggu-tunggu oleh Mohd Zulhafiz Helmi bin Salim kerana pada tarikh itulah dia telah dilahirkan. Kenapa aku update pasal dia ? Siapa dia pada aku ? Dialah yang telah bertakhta dia hati aku selama 11 bulan 20 hari. Seumur hidup aku, ini lah pertama kali aku wish untuk lelaki yang bergelar 'BOYFRIEND' aku.Omg ! Korang tak percaye ? Terpulang :)



Bertarikhkan 2 November 2012 aku dengan member member aku telah rancang nak sambut birthday Emy. Ingatkan minggu depan nak sambut tapi cuti lagi 1 Emy tengah SPM. Kalau dia tade paper pun, aku bukan boleh keluar pun sebab tu aku sambut awal sikit. Time aku bawak kek pergi dekat dia, air muke dia berubah gila lah aku cakap. Dia tak tahu pun aku akan buat suprise macam tu. First juga aku sambut birthday lelaki. Benda ni semua tak dirancang pun tapi aku memang ade niat nak buat suprise untuk dia sebab dia pernah cakap yang dia tak pernah celebrate birthday dia dengan GF dia. Sebab tu aku buat suprise untuk dia :D

Dear Emy :
I hope you enjoy with my suprise :D I buat suprise tu khas untuk you sayang :)


HAPPY BIRTHDAY MOHD ZULHAFIZ HELMI BIN SALIM !
GOOD LUCK FOR YOU SPM TOO DEAR !
ENJOY IN YOU BIRTHDAY :D
I LOVE YOU SO MUCH 


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome