wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Done Edit Blog Yaya Sepet
Dec 30, 2012 • 8:56 PM • 2 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong


Hari ni aku tak tahu nak buat apa lepas Emy pergi kerja kalau tak dia je selalu layan aku tiap tiap hari. Lepas Emy gerak pergi kerja, aku makan lepas dah makan tak tahu nak buat apa dah. Blogwalking kejap then join 1 GA ni. Selesai ikut syarat syarat dia ingat nak terus log out, member aku pulak mintak tolong edit blog dia. Aku pon okey jelah sebab aku memang suka edit edit blog orang ni ^^ Dah boleh jadi hobi dah xD haha Jom tengok blog Yaya Sepet :D


Amacam okey tak ? Tuan blog pon comel. Nak ngorat ? Sila ambil nombor yaa Haha gurau gurau. Kalau korang masuk blog dia mesti korang ingat dia baru dalam dunia blogging kan ? Sebenarnya tak, dia dah lama dalam dunia blogging ni cuma dia dulu budak hostel so dia jarang lah update update ni dan sekarang dia mula berblogging balik. tunggu apa lagi follow lah blog dia dan rajin rajin lah blogwalking je awak semua :D


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome