wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Memories of 3 Ixora
Dec 8, 2012 • 7:15 PM • 0 comments
Assalamualaikum blogger

Macam kejap je aku masuk form 3 lepas tu habis. Tahun ni aku turun kelas ixora. So sad tapi nasib ade Theerah. Kiteorang sesama turun kelas yang lain stay. Tak bermakna 1 kelas 2 Carnatoin yang dulu stay Carnation, selain aku dengan Theearah, Akim, Wan, Abhar, Zainur, Daniel, Rashdan pon turun jugak. Mula kehidupan baru di kelas baru.

Dekat kelas seperti biasa dengan Theerah jelah, terase malu pon ade, yelah turun kelas kan. Masa mula mula masuk, macam boring pon ade, yelah mane taknya kelas baru kan --' Lol. Kawan kawan aku masa tu budak yang turun kelas jelah. Nasib diaorang sekepala tapi yang tak best bila Zainur lupa kawan kawan lama dia --' Aku ingat aku je fikir macam tu, rupanya yang lain pon same xD Kesian Zainur kena perli xD

Bila dah beberapa bulan tu mulalah rapat sesama islam. Lagi 1 kelas kiteorang semua islam dan lelaki paling ramai dalam kelas kiteorang. Kelas kiteorang juga boleh dikatakan kelas paling bising. Mana taknya lelaki je ramai, perempuan sikit je, belas belas camtu. Yang paling penting budak budak kelas aku spoting.

Akim
Abhar
Wan
Rashdan
Zainur
Daniel
Fery
Faiz
Aiman Haziq
Aiman Adli
Hafizuddin
Lokman
Wan Amirul
Aidil
Amir
Amirudin
Muiz
Haziq
Zaid
Azrul
Paktam (Amirul)
Asyraf
Syafiq
Shamiza
Fatin
Nadhirah
Liyana
Tengku
Tiqah Zam
Fatila
Tiqah Ali
Aizar
Asfa
Mira
Theerah
Raja aka Anas

Haa nilah budak budak kelas aku. Sebenarnya aku tak ingat berapa orang budak budak kelas aku ni. Yang ni je aku ingat. Pada sape yang nama dia tade tu, maaf ya. Anyways happy dapat kenal korang. Insya'allah result kita pon gempak semuanya nanti :D Babai


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome