wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
OMG !
Dec 27, 2012 • 1:04 PM • 2 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong

Sihat semua ? Kalau sihat alhamdulillah. Kalau ada yang tak sihat tu cepat cepat lah makan ubat yaa. Yelah tak lama lagi dah nak sekolah tinggal lagi 5 hari je lagi nak sekolah kan. Tahun depan aku masuk tingkatan 4. Mesti korang tak percayakan ? Kalau tengok aku depan depan, mesti korang ingat aku baru darjah 5 --' Kenyataan okey. Kawan kawan ayah ibu aku semua tak percaya yang aku sekarang ni form 3. Sedih oke xD Ehh mcm lari topike je xD Back to title

Sebenarnya tujuan aku update ni sebab aku terlalu teruja dengan ni *tengok bawah

See ?! Korang nampak tak apa yang aku nampak ?  5 pageviews woiii dari KOREA ! xD Sebelum ni 1 je pegeviews tapi hari naik 4 angka oke. Gila kau tak teruja xD HAHAHA. Mesti Minhyuk, Choi minhoo yang pageview kan xD *Perasan yeee kau wana Ehh mara Emy kalau aku update pasal korea ni kan xD Tak apa sayang, nama mu sentiasa terukir dihati i okey :*


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome