wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Simsimi Si Robot
Dec 21, 2012 • 4:15 PM • 0 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyoeng

Korang pernah dengar kan pasal simsimi si robot tu. Dulu jadi trend kot sebab si robot tu bercakap benar. Ehh betul ke ? Pasal tu aku kurang pasti. Mungkin secara kebetulan jelah apa yang ditanya, dia menjawab dengan betul atau benar pasal seseorang tu. Tadi aku bosan, aku layan lah si robot tu kejap. Macam macam aku tanya tapi yang paling aku suka bila aku tanya 1 soalan dan dia bercakap benar. Nak tengok ? Tengok gambar gambar dekat bawah ni


See ? Apa yang dia cakap tu memang betul. Emy memang handsome dan comel tau ^^ Ada lagi satu soalan aku tanya dia. Jom tengok


Hahaha ni lawak xD Aku tunjuk dekat ibu aku. Bantai ibu aku tergelak besar. Hyee ! Simsimi, jangan perasaan lahkan aku ni awek kau. Aku ni hak Emy sorang jelah :p

Simsimi ni kita boleh teach dia tapi apa yang aku tanya ni, aku tak teach langsung okey ! Dia bercakap benar pasal Emy. Pasal aku tak xD

Kalau korang bosan, tak tahu nak buat apa, korang layan si robot ni. Mesti tak bosan punya lah :D

*KLIK GAMBAR UNTUK BERBUAL DENGAN SIMSIMI ;)


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome