wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tahun baru semakin menghampiri
Dec 29, 2012 • 2:57 PM • 1 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong


Korang tahukan tak lama lagi kita akan sambut tahun baru. Mesti korang dah pasang azam baru kan ? Apa azam baru korang ? Share share lah ^^ Azam untuk tahun ni dah terlaksana ke ? Aku ? Apa azam aku tahu ni eah ? Azam aku tahu ni dah terlaksana, salah satunya PMR aku nak lulus, tak mengharapkan A janji semua subjek lulus dan alhamdulillah azam aku tercapai pada tarikh 19 Disember 2012 dengan semua subjek lulus. Aku bersyukur sangat sangat. Azam aku yang kedua pon dah terlaksana juga. Alhamdulillah aku dengan Emy dah 1 tahun 1 bulan 1 minggu :D

Azam aku tahun depan ? Emmm Aku nak everlasting dengan Emy lah ^^ So pada korang doakan kami yaa ;) Azam kedua nak jadi lebih rajin sikit. Haha macam lawak je azam aku yang kedua ni xD Aku nak tingkatkan prestasi aku dalam exam. Insya'allah. Hari rabu ni kita semua akan mulakan sesi persekolahan untuk tahun 2013. Korang semua dah ready nak ke sekolah ? Mesti ada yang excited kan ? Yelah dah lama tak jumpa kawan kawan. Ada yang juga antara korang yang tak ready lagikan ? Mana tak nya ada yang akan menduduki PMR dan juga SPM *penentu masa depan. Aku harap korang buat yang terbaik. Amin


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome