wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
This Call LOVE
Dec 25, 2012 • 4:22 PM • 0 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong

Hari ni aku nak cerita dekat korang pasal seseorang yang telah curi hati aku ni. Ehh siapa yaa ? Alah mesti dikalangan korang ada yang dah tahu kan. Siapa lagi kalau bukan Mohd Zulhafiz Helmi bin Salim kan. Jujur aku cakap dengan Emy paling lama walaupun banyak kali kitaorang hampir clash gara gara perangai aku yang kebudak budakan ni. Paling aku bangga dia tahan dengan perangai aku selama 1 tahun 1 bulan ni. Kalau dengan orang lain, agaknya dah lari dah sebab tak tahan dengan perangai aku yang cemburu buta ni.

Tahun 2012 lah yang paling bermakna dalam hidup aku sebab Emy selalu support aku dari belakang selain ibu dengan ayah aku. Emy juga lah yang selalu bagi aku nasihat, suruh study semua. Kalau aku ada masalah dia selalu tolong. Kalau tak kerana Theerah adik angkat dia, mesti aku tak jumpa dia kan. Kalau sehari tak gadoh mesti tak sah. Emy sabar memujuk aku. Dalam masa yang sama ramai juga dengki dengan aku dan Emy. Diaorang dengki sebab aku dengan Emy sweet sangat. Haha Boleh dikatakan pergi mana mana mesti berdua. Sebab tu diaorang dengki kot xD

Birthday aku 16 mac tapi celebrate lambat yelahh aku ni mana lah lepas keluar keluar ni kan. Emy buat suprise time balik sekolah. Time dia bagi hadiah tu aku, dlm hati aku ckp ' aku mimpi ke ni ? ' macam tak percaya apa yang ada dekat depan aku dah lah time tu kawan kawan dia . Walaupun 2 orang je tapi aku tetap malu. Yang paling penting That was the best moment in my life ! Tak pernah ada orang buat suprise dekat aku. Tulah kali pertama dalam seumur hidup aku :')

Paling penting aku sayang dia sangat sangat ! I'm proud to be yours sayang !

ILOVEYOUSOMUCH MOHD ZULHAFIZ HELMI BIN SALIM !



PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome