wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Will miss 2012
Dec 31, 2012 • 6:02 PM • 1 comments
Assalamualaikum blogger dan Annyeong


Post ni merupakan post terakhir bagi tahun 2012. Rasa macam sekejap je kita berada dalam tahun 2012 kan ? Banyak kenangan aku dalam tahun 2012 ni, sama ada gembira, sedih dan pahit. Banyak juga perkara perkara yang berlaku dekat aku dalam tahun 2012 dan banyak mengajar aku erti kesabaran. So korang macam mana ? Mesti banyak kan kenangan korang dalam tahun 2012 ni. Walau macam mana pun aku dengan Emy tetap akan bersama hingga akhir hayatnya :D
Kenangan yang aku tak dapat lupakan :'D



Suprise birthday for Emy !


Serius aku cakap, aku tak pernah celebrate birthday bf aku. He is very special ! Dia orang pertama dan terakhir aku kan celebrate birthday dia :') Will miss our moment dear in 2012 :'D ILOVEYOUSOMUCH!





Will miss you alls !


Aku nak ucapkan terima kasih sangat sangat dekat korang semua sebab banyak tolong aku dalam tahun 2012 ni. Aku hargai sangat sangat apa yang korang buat dekat aku :') Theerah, Natt, Momot, Azim, Shuk, Tasha dan Asfarina, aku sayang korang semua ! :* XOXO Aku tak kan lupa korang.


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome