wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Selamat bersekolah :D
Jan 5, 2013 • 4:50 PM • 2 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong

Macam mana sekolah ? Best ? Untunglah best sekolah. Mesti ada yang antara korang yang berada di sekolah baru kan ? Terutama budak form 4 dan form 1. Best sekolah baru ? Kalau aku memang tak best lah kan xD Yelah tak ada kawan yang sekepala dengan kita dan di labelkan budak baru -..- sangat tak suka.

Tahun ni aku masuk form 4. O M G ! Biar betul -,- Kenyataan memang yaa aku seorang budak form 4 dan aku seorang budak pendek -,- Bila nak tinggi ni. Hari pertama sekolah, macam biasa ada perhimpunan lah kan. Dah lama tak dengar papa Razib (pengetua sekolah ) bagi kutubah time perhimpunan. Hari rabu hari tu, amekk kau ! Panjang lebar kutubah dia xD Sekarang papa Razib ( pengetua sekolah ) dah pandai dah buat lawak time perhimpunan walaupun muka dia serius time tu.

Habis perhimpunan, budak form 4 ada orintasi dekat dewan sampai hari jumaat dan orintasi tu sangat membosankan --' Tahun ni tak best macam tahun lepas sebab Emy tak ada :'( *sobs sobs Haa tulah seba serbi cerita selama 3 hari aku bersekolah. Dekat sekolah aku ramai budak baru and just wanna to say WELCOME TO SMK SERI PAGI GUYS ! :D
Ehh perasan tak blog aku dah lain ? Haha cantik tak ? cantik tak ? xD Harap korang suka new design ni. CHAWWWWWWWWWWWWW ! ;)


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome