wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Will miss you sayang :')
Jan 20, 2013 • 1:29 PM • 0 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong
Mesti korang dah tahu kan yang aku nak pindah. So entry ni aku buat khas untuk omeyyy aku :* Sehari lepas aku pindah ialah anniversary aku dengan Emy. Genap lah kami setahun 2 bulan ^^ tapi tak dapat lah aku luangkan masa aku dengan Emy sebab dah masuk asrama T.T Tape yang paling penting aku sayang dia sangat sangat :D

Sebelum aku pindah aku nekad nak buat suprise untuk Emy. Walaupun tak sesuprise yang dia ingin kan tapi aku just mengharap yang dia suka apa yang aku buat untuk dia. Aku ada tempah button khas untuk dia dan benda tu aku design sendiri. Button tu aku tempah secara online dan pos terus dekat rumah Emy.


Haa ! Macam mane oke tak aku design ? Biasa biasa jelah kan yang penting wajib warna pink. Well aku kan peminat setia pink xD WanaEmy gabungan nama aku dengan Emy dan 22 November 2011 tu tarikh kitaorang couple :D Button ni sempena hadiah anniversary kitaorang selama 1 tahun 2 bulan. Button ni ada dua 1 untuk aku 1 lagi untuk Emy omeeyy :* I harap sangat you suka dengan button ni sayang :)

Hari khamis bertarikhkan 17 Januari 2013, aku dapat hadiah anniversary dari Emy. Serius aku cakap tak pernah seumur hidup aku dapat hadiah macam ni. This is the first time !


Ni lah hadiah anniversary aku. First time aku baca novel pasal cinta cinta ni. Dalam buku tu macam macam kata kata semangat Emy bagi siap ada surat cinta lagi tau :* Aku bukak hadiah ni dekat sekolah, masa bukak je buku tu, serius memang nagis lahkan. Terharu gila gila. Hanya Allah je tahu apa perasaan aku time tu. Dekat rumah aku baca surat cinta yang ada dekat situ. Baca surat tu pon nagis juga. Dalam buku tu siap ada gambar aku dengan Emy lagi. Sweetkan Emy :* *be jelly ^^

Hari last sekolah Emy datang bawak pizza. Biasa lah orang pandai buat pizza kan :p Serius sedap gila pizza yang Emy buat tu dan haritu merupakan hari terakhir aku dapt jumpa dia :( Lepas ni dah tak dapat jumpa dah. Nak tweet pon dah tak dapat, aku dah masuk asrama :( Hmm


Maybe ni gambar yang terakhir aku dengan Emy buat masa ni. Gambar ni time dia datang hari jumaat tu. Handsomekan dia. Melting gila aku tengok dia haritu.
Sayang thanks for everything oke. I hargai sangat sangat apa yang you buat dekat i selama ni. Serius i cakap i tak kehilangan you :'( You faham i seadanya. Bila i tade nanti, you jangan menggatal tau sayang. You ada i je kan syg ? You ingat tau janji janji kita semua tau sayang. I pegang kata kata you. Iloveyousomuchymunch MOHD ZULHAFIZ HELMI :* 
HAPPY ANNIVERSARY SAYANG FOR 1 YEARS 2 MONTHS ! 


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome