wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Dugaannn . . .
Feb 10, 2013 • 5:34 PM • 2 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong

Fuhhh fuhhhh ! Kesian blog aku dah berhabuk dah. Malas nak tukar code, hanya mampu tukar header dengan lagu je. Lain kali lah tukar. Perlu kan masa yang banyak nak bermain dengan code ni. Lain yang aku nak, lain pulak jadinya. So tunggu cuti yang lebih lama dan panjang. Back to title . . .

Ramai pertikaikan pasal muka aku ni. Ya allah ! Muka aku memang macam ni lah. Allah dah kurniakan muka aku macam ni. Aku tak mintak pon. Aku tak sombong pon cuma pediam je. Sapa yang dah kenal aku lama akan tahu perangai sebenar aku. Kenyataan aku tak faham apa salah aku sebenar benarnya !


Senyuman ikhlas aku bagi dekat korang !




PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome