wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Thanks make my day :D
Mar 26, 2013 • 5:18 PM • 0 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong

Semalam hari yang paling tak boleh aku lupa kan, hari paling best spent time dengan cousin cousin aku yang gila gila tu kan. Haha Even bukan semua cousin cousin aku ada semalam tapi tetap best. Semalam boleh dikatakan celebrate birthday aku juga lah sebab cousin aku belanja kek ^^ Birthday aku sama dengan cousin aku sorang ni. Tiap tiap kali birthday kitaorang, biasanya kitaorang sambut sama sama tapi disebabkan tahun ni aku dah masuk asrama, tak dapat lah nak sambut sama sama lagi dah. So semalam lah kitaorang celebrate sama sama :D Jom cek it out !



















PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome