wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
HI ! Decmber COMING :D
Dec 1, 2013 • 9:43 PM • 0 comments

Assalamualaikum blogger dan Annyeong !

December dah kembali ! Say 'YEAYYYY !' HAHA Dah sekian lama aku tak update kan. Well budak hostel memang macam ni. Lagi pon keadaan tidak mengizinkan. So ada masa ni, aku amik lah kesempatan untuk meng-update blog aku yang dah berhabuk ni *fuhhhhh

So ?

How your holiday you alls ? Enjoy ? Happy ? Best ? Ke GEMPAK HABIS ! Sebelum tu HAPPY BIRTHDAY kepada sesiapa birthday dia hari ni. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Amin. Back to the story, mesti best kan cuti korang kali ni. Enjoy your holiday :D Yang pergi bercuti tu, jangan lah lupa oley-oley untuk aku ni haa xD *mukatebal HAHA Bila pergi tempat orang tu, jaga tingkah laku dan adab yaa. Nanti takut ada yang kata kita ni kurang diajar pulak kan. So becareful okey ;)

Mesti ada juga DIantara kita sekarang ni tengah bekerja sambilan kan ? Wowww ! Macam best je dapat duit sendiri. NAK JUGAK ! T_T Ada manfaat juga kan kita bekerja sambilan ni. Kita dapat belajar berdikari, cara untuk dapat kan duit kita sendiri dengan cara bekerja. So cool you alls ! Dapat lah kita beli barang yang kita idamkan dari dulu dengan menggunakan duit kIta sendiri setelah kita bekerja keras untuk mendapatkan nya.

Okelah setakat ni je yang aku mampu buat masa ni. Kalau ada kelapangan nanti aku update lagi yeee :D Btw GOOD LUCK UNTUK BUDAK BUDAK YANG NAK AMEK RESULT PMR ! HOPE YOU ALLS LULUS DENGAN CEMERLANG ! ;)


PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome