wanaCHAN ™
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Brooch Giveaway By Wana Chan
Sep 16, 2012 • 8:05 PM • 45 comments
* STICKY POST *

Brooch Giveaway By Wana Chan


Dengan Nama Allah, aku rasmikan Giveaway ni :D

Assalamualaikum pada semua blogger
Sebelum ni aku hanya join orang punye GA kan ? Okey, kali ni aku pulak nak buat GA :) Ni GA pertama aku. Harap-harap ade lah sambutan. Insya'allah :) Okey jom, tengok syarat-syaratnya :

Syarat- syarat :
  • Mempunyai blog
  • Warganegara Malaysia
  • Buat satu entry bertajuk " BROOCH GIVEAWAY BY WANA CHAN "
  • Letak banner di atas dan link ke entry ni
  • Tinggalkan link anda di kotak komen * bukan cbox 
Cara Pemilihan :
  • Mengikut kekemasan blog.
  • Dinilai oleh aku dan sponsor sendiri.
Hadiah :
  • Tempat pertama : 5 brooch bunga ( 1 pemenang )
  • Tempat Kedua : 2 brooch bunga dan full edit blog *washed denim (1 pemenang )
  • Tempat ketiga : Header awesome ( 3 pemenang )
  • Saguhati : 5 peserta bertuah akan di review blog
Sponsor :
*Tarikh tamat : pernyataan cukup 100 orang
Maaf kalau hadiah tak berapa menarik. Hope ramai yang sudi Join GA ni. Harap dapat sambutan. Amin.

Labels:



PASTFUTURE
ANNYEONG
HAI, tinggalkan jejak anda di cbox saya :D Do follow, I follow you back ! HAK BLOGGING, HAK SAYA ! (Y)

STALKER

  • Put Your Real Name & Link If Wanna Exchange link ✉
  • ✔ Be nice here
  • "
    "
    FOLLOWERS


    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome